donderdag 17 maart 2016

Maart roert zijn staart: grote verandering bij Hippe Freubels!

 
Kraamcadeaus, piepschuimletters en wat knutselmaterialen; zo kennen jullie Hippe Freubels.
Maar het was het toch net niet helemaal. Ik kwam tijd tekort en had het idee dat ik mijn dromen niet kon volgen. Althans, niet voor de volle 100%. Doordat ik bij Eefje van Ideefje verschillende inspirerende challenges heb gevolgd, ben ik erachter gekomen dat mijn droom en passie toch echt liggen bij het samenwerken met kinderen!
 

Kinderen lekker laten knutselen en leren dat ze veel meer kunnen dan ze denken, is zo mooi!



Als je echter je dromen najaagt, moet je keuzes maken. En knopen doorhakken. Steeds stelde ik mezelf de volgende vragen: ‘Wat wil ik?’ en ‘Wat moet ik doen om mijn dromen te blijven volgen?’

Mijn eerste beslissing is geweest om met de kraamcadeaus te stoppen. Daar ging teveel tijd in zitten, waardoor ik simpelweg te weinig tijd overhield om me op mijn droom te focussen.
Ik heb de kraamcadeaus altijd met veel plezier gemaakt en heb zoveel verschillende en dankbare kaartjes langs zien komen, dat het  enigszins moeilijk voor me was. Toch heb ik de stap durven zetten, ook omdat ik naar de toekomst van Hippe Freubels blijf kijken. En eerlijk is eerlijk: de kraamcadeaus passen niet meer bij mijn grootse plannen.
 

Mijn plannen en dromen zijn namelijk om nog meer met kinderen te kunnen werken en kinderen te laten knutselen. En ook wil ik graag knutselspullen verkopen die leuk zijn voor jongens en meisjes van verschillende leeftijden. Klinkt goed toch?

De website van Hippe Freubels wordt dus verder uitgebreid met de allerleukste knutselmaterialen! En natuurlijk kun je vrolijke knutselkinderfeestjes bij me boeken of een creatieve workshop bij me volgen. Wil je meer weten? Kijk dan even op
www.hippefreubels.nl of neem contact met me op!
Vrolijke voorjaarsgroet,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten