donderdag 25 mei 2017

Spinners pimpen met Confetti op Tafel


Wat een geweldige rage die spinners! Mijn kinderen vinden het fantastisch! Het ziet er vrolijk uit, is goed voor de motoriek en je kunt er allerlei trucjes en spelletjes meedoen. Kinderen die sneller zijn afgeleid hebben baat bij de spinners. Ze zorgen namelijk dat je rustig wordt. Ook ik ben fan en in deze blog deel ik geen trucjes of spelletjes, maar laat ik zien hoe je ze kunt pimpen. Lees je mee?

Spinners zijn er in verschillende kleuren, soorten en maten. Maar een persoonlijke spinner is er nog niet en dus ging ik aan de slag met een spinner en 3D-verf. En die gave 3D-verf kun je natuurlijk bij Confetti op Tafel shoppen!
SPINNERS PIMPEN: HOE GA JE DAT DOEN?
Allereerst gaan we sponzen. Hier gebruik ik een glitterkleur voor. Let wel goed op dat je niet onder de dopjes van de spinner sponst. Anders draait de spinner niet meer en dat is zonde.

Vervolgens heb ik met groene 3D-verf stipjes gezet en op het dopje streepjes. Tot slot heb ik nog met de glow in the dark 3D-verf stipjes en streepjes gezet, zodat je zelfs in het donker nog een gaaf effect krijgt. Leuk hè?

 
Laat de spinner een dag goed drogen, dan kun je de volgende dag de andere kant ook nog pimpen. Zo wordt jouw spinner helemaal te gek!
 
MAAK JOUW SPINNER PERSOONLIJK
Het pimpen van je spinners kun je helemaal in jouw smaak en stijl doen.

·       Kies je favoriete kleuren!

·     Pimp je spinner hoe jij wilt!

·     Schrijf de eerste letter van je naam op het dopje – zo weet iedereen dat de spinner van jou is!

Ik ben heel benieuwd hoe persoonlijk jij jouw spinner hebt gemaakt. Een foto van jouw gepimpte spinner delen op mijn social media vind ik hartstikke leuk!


SPINNERS PIMPEN MET 3D-VERF VAN CONFETTI OP TAFEL

De 3D-verfdie ik in mijn webshop verkoop is ideaal voor het pimpen van je spinners.

Ik had het probleempje dat de dopjes los zaten en dat werkte niet fijn. Ik heb daarom een heel klein beetje 3D-verf in het midden gestopt en toen de dopjes er weer opgezet. 3D-verf werkt namelijk ook goed als lijm! Slim hè?




Benieuwd naar de 3D-verf?
Hier vind je alle kleuren!


SPINNER SHOPPEN?
Nog geen spinner thuis en toch wel heel nieuwsgierig?
Bij www.superhelden-kinderkleding.nl - dé website voor alle superhelden - vind je de allerleukste spinners. En het leuke is met code: spinner ontvang je 1 euro korting op je bestelling van een spinner!
 
Veel knutselplezier!

Creatieve Groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten